RAM til Compaq 12XL403
Fra : SharkanDK

Dato : 30-10-01 22:17

Hej,

Kan den køre med de SO-DIMM ram fra edbpriser ?

eller hvilke RAM skal jeg købe ? kan den tage et modul på 256 MB ?

Maks. RAM er 320 MB, og der sidder 64 MB i den nu.

På forhånd tak.

Fra : ThomasT

Dato : 31-10-01 17:06

Jeg har lige købt et 128 Mb modul fra EDB-priser, og det køre ihvertfald
fint. Jeg ringede ind til compaq-support og fik af vide at jeg kunne køre
med optil 320 Mb-ram (dvs 64mb + 256mb-modul) på min compaq 1600xl-141. Så
prøv og ring ind til deres support.

*ThomasT