Compaq bærbar PC100 ram ???
Fra : Ravn

Dato : 30-10-01 21:16

Hej NG !

Jeg håber jeg har ramt rigtigt med denne gruppe.
Jeg skal have købt nogle ram til en vens bærbare compaq computer..
I følge denne side:
http://www.compaq.dk/Produkter/Portable/Presario/17xl470/specifikationer.asp
Så er det PC 100 ram, men det er jo en type af meget små blokke den
bruger...
Spørgsmålet lyder på 2 ting: hvad er prisen på denne slags ram ? På deres
egen side:-
http://www.compaq.dk/Produkter/Portable/Presario/17xl470/options.asp
-kan jeg ikke se nogen priser ? !
Så er der nogen der ved hvad jeg skal se efter, hvis jeg skal købe rammene
et andet sted ? Dvs hvilken type man helt nøjagtigt skal kigge efter ?

På forhånd tak

--
/Ravn
ICQ # 29515352

Fra : ThomasT

Dato : 31-10-01 17:08

Prøv www.edbpriser.dk og søg på SO-dimm ram (eller noget lign.). Det er ikke
specilt dyrt. 300 kr. for 128 MB tror jeg gav for 2 mdr. siden

ThomasT