Creative Live! 5.1 drivere til WinXP.
Fra : Madsen

Dato : 30-10-01 20:40

Hej,

Er der nogen der har hentet og installeret driveren til Live! 5.1
og WinXP på følgende adresse:
<http://www.soundblaster.com/support/winxp/> ?

Virker de som de skal, eller er det ikke andet end bøvl og
ballade?

Sendt til dk.edb.hardware og dk.edb.system.ms-windows
med fut til dk.edb.system.ms-windows

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Torben Christensen

Dato : 30-10-01 21:03

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message
> [...]
> og WinXP på følgende adresse:
> <http://www.soundblaster.com/support/winxp/> ?
>
> Virker de som de skal, eller er det ikke andet end bøvl og

Installeringen gik problemfrit samt kører uden problemer.
De forskellige funktioner har jeg dog ikke leget meget med.

mvh. Torben

Fra : Madsen

Dato : 30-10-01 21:42

"Torben Christensen" <tc@tccom.dk> skrev:

> Installeringen gik problemfrit samt kører uden problemer.
> De forskellige funktioner har jeg dog ikke leget meget med.

Ok. Indtil videre lyder det jo så lovende.
Jeg tror jeg laver et image og forsøger så. :)

Tak for svaret.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-10-01 22:02

Lyder godt, jeg er lige ved at hente dem nu.... mærkeligt at jeg ikke har
fået en mail, når jeg har meldt mig på mail-listen.....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 30-10-01 23:10

On Tue, 30 Oct 2001 22:01:47 +0100, "Morten Christensen"
<m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Lyder godt, jeg er lige ved at hente dem nu.... mærkeligt at jeg ikke har
>fået en mail, når jeg har meldt mig på mail-listen.....

De virker ihvertefald fint her. Dog skulle jeg lige ind i Sounds and
Audio Devices i kontrolpanelet og rette højtalerne fra Desktop
højtalere til 5.1 sorround system.

Fra : Madsen

Dato : 30-10-01 23:29

"Torben Christensen" <tc@tccom.dk> skrev:

> Installeringen gik problemfrit samt kører uden problemer.
> De forskellige funktioner har jeg dog ikke leget meget med.

Tja, og det første jeg oplever efter at have installeret driveren,
genstartet og startet Creative Mixer er følgende:
<http://www.wol.dk/~hijklm/winxp/creative/error.gif>

Godt man lavede et image inden og ud med det lort igen. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Hu Kares !

Dato : 31-10-01 10:35

HÆ HÆ - længe leve windows :0)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-10-01 11:04

On Tue, 30 Oct 2001 20:39:30 +0100, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Hej,
>
>Er der nogen der har hentet og installeret driveren til Live! 5.1
>og WinXP på følgende adresse:
><http://www.soundblaster.com/support/winxp/> ?

Hvad gør man hvis man "kun" har et Soundblaster Live Platinum 5.0 kort
(Live! Drive II) - og ikke et 5.1 - kort?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 31-10-01 16:46

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev:

> Hvad gør man hvis man "kun" har et Soundblaster Live Platinum 5.0 kort
> (Live! Drive II) - og ikke et 5.1 - kort?

Jeg tror du skal hente den version af Liveware som passer til
Creative Live! på den side jeg tidligere henviste til. Den er ikke
udkommet til WinXP og Creative Live! endnu.

Jeg har selv købt et Live! Platinium med LiveDrive 2.0 i sin tid,
men har så senere skiftet selve lydkortet ud med Live! 5.1.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-11-01 10:24

On Wed, 31 Oct 2001 16:45:58 +0100, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Jeg tror du skal hente den version af Liveware som passer til
>Creative Live! på den side jeg tidligere henviste til.

Åhh, hvad er det nu lige Liveware er?

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 02-11-01 14:49

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev:

> Åhh, hvad er det nu lige Liveware er?

Liveware er creative's pakke til Live-kortene hvor du får AudioHQ,
Mixer, Speaker-konfiguration og andet gejl installeret.
Du kan også vælge blot at installere selve driveren, men så kan
man vel lige så godt bruge den driver WinXP stiller til rådighed.
Faktisk tror jeg på mange områder det ville være smartere at
bruge den WinXP stiller til rådighed. Den virker da i det mindste.
Det kan man ikke just sige at Creatives gør. Ikke her i hvert til-
fælde.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jakob Hansen

Dato : 03-11-01 02:56

On Fri, 2 Nov 2001 14:49:22 +0100, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

> Den virker da i det mindste.
>Det kan man ikke just sige at Creatives gør. Ikke her i hvert til-
>fælde.

Her var det præcis modsat... Den driver der kom med xp, og den
opdaterede fra "windows update" funkede af h.... til, men jeg har ikke
haft nogen form for problemer siden jeg installerede den xpupdate der
er et link til et andet sted i tråden...

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Madsen

Dato : 03-11-01 16:44

"Jakob Hansen" <Dellepude@remove-this.mailme.dk> skrev:

> [...]
> haft nogen form for problemer siden jeg installerede den xpupdate der
> er et link til et andet sted i tråden...

Det viser jo bare at der ikke er to computere der er ens. ;)

Kunne jeg ikke lokke dig til at slå Qouted Printable fra i din
newsreader?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jakob Hansen

Dato : 06-11-01 02:08

On Sat, 3 Nov 2001 16:43:49 +0100, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

>Kunne jeg ikke lokke dig til at slå Qouted Printable fra i din
>newsreader?

Nix.. Selv tvang vil ikke gøre tricket

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Madsen

Dato : 06-11-01 02:22

"Jakob Hansen" <Dellepude@remove-this.mailme.dk> skrev:

> Nix.. Selv tvang vil ikke gøre tricket

Og hvorfor så ikke det?

Det er ret irriterende at man selv skal indsætte >-tegnet foran
det du skriver hvis man svarer dig, blot fordi du ikke gider at
slå Qouted Printable fra i dine indlæg.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-01 03:48

Tue, 06 Nov 2001 02:08:05 +0100, skrev Jakob Hansen

>Nix.. Selv tvang vil ikke g=F8re tricket

Hmm, en del newsreadere forstår ikke QP og vil se dine indlæg
sådan, er det særlig hensynsfuldt?

Hvad er begrundelsen for at du absolut vil bruge QP?
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-11-01 10:27

On Tue, 30 Oct 2001 20:39:30 +0100, "Madsen" <madsens@whomail.dk>
wrote:

Er der nyt om hvornår der kommer XP drivers til deres grafikkort?
(nærmere bestemt: GeForce 256 Anhilator Pro).

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk