bindevævssygdom/betændelse
Fra : Georg K. Pedersen

Dato : 29-10-01 22:14

ved nogen noget om bindevævssygdom .behandling uden binyrebarkhomon

Fra : Bjarne Krog

Dato : 29-10-01 22:49

On Mon, 29 Oct 2001 22:14:05 +0100, "Georg K. Pedersen"
<bkpgkp@mail.tele.dk> wrote:

>ved nogen noget om bindevævssygdom .behandling uden binyrebarkhomon

Jeg ved at akupunktur har hjulpet mange

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Esben

Dato : 30-10-01 11:24

Bjarne Krog <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> wrote:

> Jeg ved at akupunktur har hjulpet mange

Jeg har selv haft morbus reiter og i flere omgange iritis
(regnbuehindebetændelse) og ja! - det er noget af det bedste, men det
kan være en lidt langstrakt og derved bekostelig affære. Regn med
2x300,- om ugen i adskillige måneder hvis du virkelig vil være rask, men
det er MEGET bedre end at tage medicinen (hvad jeg desværre i flere
omgange har gjort)

Har du allerede taget medicinen i en rum tid, vil jeg anbefale at du
renser grundigt ud, men først når du er rimelig rask, (fx. riskur)

Og husk at cortisone skal aftrappes langsomt!

vh esben