Suse 7.3 Pro installation??
Fra : Muri

Dato : 29-10-01 21:07

Suse installation kan ikke finde min skærm (sampon) heller ikke en gammel no
name skærm, når den tildeler skærmen en driver, og genstarter kan den ikke
forsætte intallation. . Hvad kan problemet være, jeg har installeret det på
en Dell computer uden problemer.

Jeg sidder lidt fast i det.

Mvh
Muri

Fra : Muri

Dato : 29-10-01 21:15

Det skal lige siges at jeg både har haft redhat og mandrake installeret uden
problemer.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 30-10-01 15:55

hvilket grafikkort har du i maskinen?

Hygge

Fra : Peter Jespersen

Dato : 04-11-01 21:34

On Mon, 29 Oct 2001 21:06:58 +0100, Muri wrote:

> [...]
>forsætte intallation. . Hvad kan problemet være, jeg har installeret det på

Hvad med en bruge en generel VESA configuration ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Viking Foreplay: "HEY! YOU! C'MERE!"