It politik
Fra : Nicolai Hansen

Dato : 29-10-01 15:19

Hej NG,

Jeg søger info om hvad en it-politik skal indeholde. Jeg har naturligtvis en
række punkter der skal med, men kunne godt bruge lidt ekstra inspiration.
Findes der nogle steder f.eks. på nettet om dette emne?

Pft

N Hansen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 30-10-01 03:27

"Nicolai Hansen" <nh@niels-burcharth.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
inspiration.
> Findes der nogle steder f.eks. på nettet om dette emne?

Virksomhedens IT-politik eller strategi må tage udgangspunkt i
den generelle strategi og understøtte kritiske forretningsgange.
Derfor kan du næppe finde noget brugbart på Nettet. Hvis man ikke
selv er i stand til at klare det er der god hjælp at finde hos
konsulenterne. Evt. hos seriøse leverandører.

Niels

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-10-01 18:01

"Nicolai Hansen" <nh@niels-burcharth.dk> writes:

> Jeg søger info om hvad en it-politik skal indeholde.

hnmmmm.. for at kunne inspirere dig videre, skal du nok fortælle lidt
mere om, hvilken type virksomhed der er tale om, hvad der allerede
findes af udstyr, og ikke mindst hvad der motiverer dig for at bygge
en IT-politik.

-j

--
Uwaga!