CSS-spørgsmål
Fra : Geir Waaler

Dato : 29-10-01 12:01

Hej!

Har i et projekt brugt CSS til plassering af menuen, men har problemer, og
trenger hjelp!

Filene:
Filen http://www.itallianse.no/test/shtml/internett/index.shtml er
linket til CSS-filen http://www.itallianse.no/test/shtml/internett/ita.css

Problemet:
Html-koden og CSS-koden validerer. Allikevel er det kun IE som
viser siden "skikkelig". NN og Opera 5.12 stokker om på menuen (hele
menuen vises på én linje i Opera). Hvor i CSS-koden har jeg snublet?
Blir glad for alle innspill!

Mvh. Geir Waaler
gwa@c2i.net

Fra : jopa

Dato : 29-10-01 15:58

"Geir Waaler" skrev bla.
> Har i et projekt brugt CSS til plassering af menuen, men har problemer,
og
> trenger hjelp!

Prøv denne gruppe : news:dk.edb.internet.webdesign.html det er den
rigtige gruppe til dit ?

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-10-01 17:17

jopa <j@jp-web.dk> escribió en el mensaje de noticias
3bdd6f41$0$726$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Prøv denne gruppe : news:dk.edb.internet.webdesign.html det er
den
> rigtige gruppe til dit ?

Det gjorde han saamaend ogsaa, han X-postede bare til flere andre
grupper

Fra : mola

Dato : 30-10-01 14:09

"Geir Waaler" <gwa@c2i.net> skrev i en meddelelse

> Html-koden og CSS-koden validerer. Allikevel er det kun IE som
> viser siden "skikkelig". NN og Opera 5.12 stokker om på menuen (hele
> menuen vises på én linje i Opera). Hvor i CSS-koden har jeg snublet?

Hej Geir

Hvad er det nu lige "position: absolute" betyder?

....men det ligner skam en ægte "Microsoft Certified Partner Solution"!

mvh
mola