Spis efter din blodtype
Fra : Bodil Hvilsom

Dato : 29-10-01 11:04

Hej allesammen

Jeg har lige købt bogen "Spis efter din blodtype" og vil gerne høre om
andres erfaring på dette område.

Jeg har selv blodtype 0 (heldigvis, så må jeg gerne spise kød). Jeg undrer
mig over, at jeg ikke må spise kartofler og mælkeprodukter, da det sidste i
følge min tidligere lædom skulle være meget sundt.

Hvis jeg følger kostplanen slavisk, vil det vel give mangelsymptomer, og det
er jo for at blive sundere, jeg vil prøve den.

mvh
Bodil Hvilsom
boh@pc.dk

Fra : Bjarne Krog

Dato : 29-10-01 22:53

On Mon, 29 Oct 2001 11:03:39 +0100, "Bodil Hvilsom"
<b.hvilsom@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis jeg følger kostplanen slavisk, vil det vel give mangelsymptomer, og det
>er jo for at blive sundere, jeg vil prøve den.

Og hvis nogen stadig tror på bogen, og iden er jeg glad hvis der er
nogen der vil købe den bog jeg har købt, uden at læse mere end 5-8
sider iden.
Jeg er enig med flere læger om at denne bog blot er lavet af rent
profit, desvære for jeg troede da selv på det, da der er nogen
lighedder.
Jeg kan dog ikke diskutere hele bogen da jeg syntes den er for
laaaaangt ude.

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 31-10-01 20:11

"Bodil Hvilsom" <b.hvilsom@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allesammen
>
> Jeg har lige købt bogen "Spis efter din blodtype" og vil gerne høre om
> [...]

Tjek hvad Carsten Vagn Hansen siger her:
http://www.dr.dk/syd/Sundhed/sundhed.shtml Du skal ned til "Lytter med
slidgigt i alle led".

hamselv herfra

Fra : satanisort

Dato : 07-11-01 19:49

Linket du giver viser ikke direkte hen til teksten. Kan du ikke finde
den og sætte den ind her i stedet?

http://www.kandu.dk/

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 08-11-01 00:16

In message <XgfG7.34$TW2.8481@news010.worldonline.dk>
date 7 Nov, wrote a daemon named satanisort:

>Linket du giver viser ikke direkte hen til teksten. Kan du ikke finde
>den og sætte den ind her i stedet?

Det er fordi manuskriptet bliver skiftet ud hver tirsdag.

Find det rigtige ugenummer og klik på dette på SOS'
forside.

http://www.dr.dk/syd/sundhed/sos.shtml

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed