Bundkorts tastaturstik hyler
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-10-01 09:55

Mit bundkorts tastaturstik er begyndt at hyle når der sidder et AT
tastatur i stikket.
Det er selvfølgelig mit favorit tastatur
Når mit andet PS2 tastatur sidder i, er der ikke en lyd.

Hvad kan dette dog skyldes ?
Eller skal jeg bare købt nyt tastatur og lade være med at bruge tid på
det ?
Har lige installeret XP og kan ikke huske at det har været der før.

Hvis jeg skal købt nyt, hvilke kan anbefales ?
Er trådløse sagen ?
Jeg har ikke temperament til korte "udfald" på linien ved trådløst.
Kører de perfekt eller ?

--
M.v.h.

Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as
http://www.fischer.as

Fra : Steen

Dato : 29-10-01 10:46

On Mon, 29 Oct 2001 09:55:07 +0100, "Fischer & Døssing"
<peter@REMOVE_THISfischer.ms> wrote:

>Mit bundkorts tastaturstik er begyndt at hyle når der sidder et AT
>tastatur i stikket.
>Det er selvfølgelig mit favorit tastatur
>Når mit andet PS2 tastatur sidder i, er der ikke en lyd.

der er en tast der hænger, prøv at rense det med trykluft
/steen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-10-01 11:04

"Steen" <steen-b@mail.tele.dk> wrote in message

> der er en tast der hænger, prøv at rense det med trykluft

Altså en tast hænger som får *bundkortets* tastatur-indgang til at hyle
?
Hvad betyder det at en tast hænger ?

--
M.v.h.

Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as
http://www.fischer.as

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 29-10-01 11:10

Altså en tast hænger som får *bundkortets* tastatur-indgang til at hyle ?
Hvad betyder det at en tast hænger ?

....det betyder at knappen er trykket ned, selvom den ikke bliver rørt.
Det kunne evt. løses med lufttryk.
Det er forøvrigt ikke ps/2 stikket der hyler, det kan den ikke...

LL

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-10-01 11:17

"Lenn Lauridsen" <LL7899@ehs.dk> wrote in message

> Altså en tast hænger som får *bundkortets* tastatur-indgang til at
> hyle ?
> Hvad betyder det at en tast hænger ?
>
> ...det betyder at knappen er trykket ned, selvom den ikke bliver rørt.

Hmm... i så fald er det en tast som ikke umiddelbart giver udslag i
vedvarende tastninger.
Nu hvor jeg skriver dette kommer der f.eks. ikke automatisk et bestemt
tegn som f.eks. "aaaaaa" osv., hvis det nu var a-tasten der sad fast.

> Det kunne evt. løses med lufttryk.
> Det er forøvrigt ikke ps/2 stikket der hyler, det kan den ikke...

Så kan det kun være mit tastaturstik der hyler.
Somehow ?!
Åndernes magt ?

--
M.v.h.

Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as
http://www.fischer.as

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 29-10-01 12:04

"Fischer & Døssing" <peter@REMOVE_THISfischer.ms> wrote in message

> Så kan det kun være mit tastaturstik der hyler.

Fandt løsningen.
Jeg hev mit ps2 musestik ud og satte det i igen.
Der er nok en løs forbindelse eller noget ... oh no.

--
M.v.h.

Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as