CD-RW skiver
Fra : Per Nielsen

Dato : 29-10-01 07:48

Eksisterer der CD-RW skiver på 700MB, hvis ja, hvor får man fat i sådan
nogle fætre henne?

Fra : Bo Andersen

Dato : 29-10-01 08:45

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Eksisterer der CD-RW skiver på 700MB, hvis ja, hvor får man fat i sådan
> nogle fætre henne?

Ja, da. Mr.Platinium 10x
Har din lokale EDB-pusher dem ikke !?
Tror nok jeg købte dem i Bilka eller Merlin. Der var de billigst.
(Men det er noget siden)
-Bo-

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-10-01 09:06

"Bo Andersen" <boanurandersen@mail.tele.dk.dk> wrote in message
> Ja, da. Mr.Platinium 10x
> Har din lokale EDB-pusher dem ikke !?
> Tror nok jeg købte dem i Bilka eller Merlin. Der var de billigst.
> (Men det er noget siden)
> -Bo-

Næ, jeg er aldrig løbet ind i nogle. Tak skal du have Bo. Jeg skal en tur i
City 2 i løbet af ugen, så må det være muligt at støve nogle op der. Er der
nogle mærker man specielt skal undgå, og andre som kan anbefales? Har en
LiteOn LTR-12102B (12/10/40).

Fra : Bo Andersen

Dato : 30-10-01 09:11

> [...]
der
> nogle mærker man specielt skal undgå, og andre som kan anbefales? Har en

Sørg for de er 10x certificeret. Jeg er meget glad for mine Mr.Platinium.
Men har ikke prøvet de mange forskellige mærker, og kan derfor ikke
sammenligne.
-Bo-

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-10-01 09:57

> Sørg for de er 10x certificeret. Jeg er meget glad for mine Mr.Platinium.
> Men har ikke prøvet de mange forskellige mærker, og kan derfor ikke
> sammenligne.

Jeg har en enkelt LiteOn CD-RW 650MB skive som er 10x certificeret. Virker
fint med min LiteOn LTR-12102B (12/10/40). Det ville være guf hvis de laver
10x certificerede 700MB skiver. Men prisen betyder selvfølgelig også noget.

Fra : Bo Andersen

Dato : 30-10-01 16:13

> [...]
laver
> 10x certificerede 700MB skiver. Men prisen betyder selvfølgelig også

Mener jeg gav 15-20,- pr.stk.
Jeg har nemlig en som ikke er 10x certificeret og den kan jeg kun
skrive på med 4x !! Programmet vil ikke gå højere selvom brænderen
kan køre 10x (Plextor)
Sætter jeg en 10x MrPlatinium i så triller den med 10x.
-Bo-

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-10-01 21:40

> [...]
> kan køre 10x (Plextor)
> Sætter jeg en 10x MrPlatinium i så triller den med 10x.

Jeg tror det er noget med at Plextor'en kan læse på skiven hvilken hastighed
den fra fabrikken er beregnet til at kunne skrives på.