Et smil i gruet
Fra : palle finn jensen

Dato : 28-10-01 21:56

Prøv lige denne adresse
http://www.madblast.com/oska/humor_bin.swf
venlig hilsen
Palle Finn Jensen

Fra : Erik

Dato : 29-10-01 00:25

"palle finn jensen" <palle66@worldonline.dk> wrote in message
news:B8022F89.23BC%palle66@worldonline.dk...
> Prøv lige denne adresse
> http://www.madblast.com/oska/humor_bin.swf
> venlig hilsen
> Palle Finn Jensen

Man kan kun smile

Erik

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 29-10-01 08:31

"palle finn jensen" <palle66@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:B8022F89.23BC%palle66@worldonline.dk...
> Prøv lige denne adresse
> http://www.madblast.com/oska/humor_bin.swf
> venlig hilsen
> Palle Finn Jensen

Der er fejl på linket du henviser til, måske også virus. Blot til advarsel
for andre.
mvh
Ernst

Fra : Live4Him

Dato : 29-10-01 11:13

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "palle finn jensen" <palle66@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> Der er fejl på linket du henviser til, måske også virus. Blot til advarsel
> for andre.
~~~~~~~~~~~~~~
Jeg undrede mig også over at der linkes til en swf fil, normalt er det html.

jørgen.

Fra : TommyGun

Dato : 29-10-01 15:49

> Jeg undrede mig også over at der linkes til en swf fil, normalt er det
html.

> jørgen.

swf er et Flash format.

Tommy.

Fra : Live4Him

Dato : 29-10-01 16:06

"TommyGun" <tommy@tommygun.dk> wrote in message
> html.

> swf er et Flash format.
~~~~~~~~~~~~
OK. Men efter jeg fik nimda for et par uger siden, passer jeg lidt på hvor
jeg bevæger mig. Jeg ved godt at ingen herinde bevidst vil linke til en
website med virus, men den kan indeholde en virus som er så ny at den ikke
er blevet opdaget af antivirus programmet. Jeg har selv Norton antivirus med
seneste update 19/9 så jeg er rimeligt godt dækket, dog ikke 100 %.

jørgen.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-10-01 20:18

On Mon, 29 Oct 2001 16:06:14 +0100, "Live4Him"
<brothers_bisp@hotmail.com> wrote:

> [...]
>er blevet opdaget af antivirus programmet. Jeg har selv Norton antivirus med
>seneste update 19/9 så jeg er rimeligt godt dækket, dog ikke 100 %.

Du skal ikke bekymre dig om flash filer.
Det er lidt a la billeder, det er kun data. Du skal have en flash player
installeret for at køre det og den har du sikkert i forvejen.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-10-01 20:36

On Sun, 28 Oct 2001 21:56:26 +0100, palle finn jensen

http://www.madblast.com/binladen.htm

Til Live4Him