validering af html (w3c brokker sig?)
Fra : T M

Dato : 28-10-01 21:28

Hej..

Er ved at validere mine html sider med w3c's validator service.. Eneste
problem er at jeg nogle stedder har en link til en side som følger
her brokker w3c's ting så over at den ikke kan lide at jeg bruger et & tegn,
med en "Unknown entity 'gallery'" Og så vil den ikke godkende siden som
værende valid html4.01..

Er der nogen metoder til at komme omkring dette lille "problem" Jeg ved godt
at det ikke er et problem, men den stikker lidt i mine øjne ;)

Hilsen
Thomas

Ps. link til den omtalte side : pc133075.stofanet.dk/album/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-01 22:01

Sun, 28 Oct 2001 21:27:41 +0100, skrev "T M" <t@nowhere.net>:

>her brokker w3c's ting så over at den ikke kan lide at jeg bruger et & tegn,

Prøv med &amp; i stedet for &.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-10-01 22:55

T M <t@nowhere.net> skrev

> her brokker w3c's ting så over at den ikke kan lide at jeg bruger et &

Brug &amp; i stedet, så fungerer det.

--
Allan

Fra : Allan Vebel

Dato : 28-10-01 23:02

Hov, den skrev jo Sv: i stedet for Re:

Jeg har haft totalt nedbrud - ny harddisk - installation af ALT -
hold kæft hvor tager det lang tid

Det skulle fungere nu.

--
Allan

Fra : Allan Unnerup

Dato : 30-10-01 22:03

> Hov, den skrev jo Sv: i stedet for Re:

Det gør ikke noget!

Hilsen Allan

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-10-01 12:03

Allan Unnerup <alu@udkik.dk> skrev

> Det gør ikke noget!

Jo, for der er mange der ikke kan læse de indlæg der starter
med Sv: - de bliver sorteret fra i nyhedsserveren - og det er
jo ikke så smart.

Ret det derfor også på din udgave!

--
Allan

Fra : Per Christoffersen

Dato : 31-10-01 12:10

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> wrote in message
> Allan Unnerup <alu@udkik.dk> skrev

> Jo, for der er mange der ikke kan læse de indlæg der starter
> med Sv: - de bliver sorteret fra i nyhedsserveren - og det er
> jo ikke så smart.

F.eks ser jeg slet ikke Allan Unnerups indlæg...
Det er teledanmarks server, der forsyner mig, og den afviser blankt at have
med Sv: at gøre.

/Per