ibm og ram
Fra : fnugi

Dato : 28-10-01 18:59

Hej

Min kærste har en Aptiva 2142 S44 den sorte model med cdrom under skærmen
den har kørt med 64 mb ram da jeg fik noget i overskud sat jeg 2* 64 mere i
men den kan kun se 128 mb ram kan det passe at det er grænsen for hvad den
kan bruge ,der er kommet en ny bios til den men når jeg vil hente filen kan
den ikke finde siden håber det er en der ved noget om det

På forhåmd tak

Fra : Christopher Højsbo

Dato : 29-10-01 14:18

Er du sikker på at det er en S44 ??

Alle de 2142'ere jeg har data på understøtter op til 384 mb ram i alt...

Hilsner

Christopher Højsbo
www.rambutikken.dk