Hjælp - mangler driver til Ditto Easy 800
Fra : Steffen

Dato : 28-10-01 14:40

Er der ikke en, der kan hjælpe mig? Jeg mangler en driver til min Iomega
Ditto Easy 800, så Windows 95 kan finde drevet. Jeg har noget, jeg skal
bruge på et af båndene, som jeg har lavet for ca. 3 år siden. Har forgæves
ledt efter en driver til den på www.iomega.com, men der er intet. Der skulle
være noget på deres ftp-server, men der skal man desværre bruge adgangskode
og password.
Håber, der er en, der kan hjælpe mig.
Steffen

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 28-10-01 16:42

Hjælper det her dig:
http://findit.iomega.com/iomega/askpage2.asp?qSource=0&origin=10&site_name=i
omega&metasearch=no&ask=ditto

Fra : Steffen

Dato : 28-10-01 17:25

Desværre ikke!

Fra : Ib J

Dato : 28-10-01 18:53

Har du prøvet her: http://www.iomega.com/software/index.html ?
Dit drev findes ikke på listen; men måske kan du bruge en af
de andre Ditto drivere ( ser ud til at være den samme til alle drev ).

mvh
Ib J.

Fra : Steffen

Dato : 28-10-01 20:01