Den bedste skærm til 2800kr
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 28-10-01 12:22

Jeg er ude efter en ny 19" skærm. Jeg har ca. 2800kr at gøre godt med, men
jeg har nu tænkt mig at forhøre mig først om hvilken skærm der er den bedste
til den pris. Håber nogen kan give mig et svar. Jeg har kigget lidt inde på
www.edbpriser.dk og set at en meget populær skærm er 19" Samtron
Professional & Graphics 96P som koster omkring 2400 kr. Den har 0,22 dp og
kan vise opløsninger i 1600x1200. Er det mon den skærm man skal købe eller
findes der noget som er bedre??
Hilsen, Hans.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 28-10-01 20:14

Nu skal du ikke lade dig narre at samtron , de 0.22dp er målt på den
forkerte led, så den sikkert 0.26 eller mere hvis den bilver målt som se
andre..

Jeg ville holde mig fra samtron da det er en billig udgave af en samsung,
Hvorfor ikke kikke på en rigtig mærkevare som ADI de laver nogen kanon
skærme og har en 19" til meget fornuftige penge , den ville jeg vælge
hvis det var mig......

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1514587909

Fra : Frank Møller

Dato : 30-10-01 18:59