Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hente IE6
Fra : DadsToy

Dato : 28-10-01 11:18

Jeg vil gerne kunne hente IE6 til en bekendts WinME fra min ADSL på en W2k.

Men når jeg kører setupfilen til IE6 har jeg ikke mulighed for at vælge
versionen til ME (Jeg får egentlig heller ikke muligheden for at hente til
senere installation)

Hvor og hvordan henter jeg den???

--
Best regards
Dads Toy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-01 18:08

Sun, 28 Oct 2001 11:18:09 +0100, skrev "DadsToy"
<dadstoyREMOVE@pc.dk>:

>Jeg vil gerne kunne hente IE6 til en bekendts WinME fra min ADSL på en W2k.

Prøv om du kan finde den på
<http://corporate.windowsupdate.microsoft.com>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : DadsToy

Dato : 28-10-01 19:24

> Prøv om du kan finde den på
> <http://corporate.windowsupdate.microsoft.com>

Tak! Men der har jeg været og kunne ikke finde den.

Fra : Søren Blom

Dato : 28-10-01 22:26

"DadsToy" <dadstoyREMOVE@pc.dk> skrev i
> Jeg vil gerne kunne hente IE6 til en bekendts WinME fra min ADSL på en
W2k.

Jeg er ret så overbevist om at når November udgaven af Datatid, Alt om Data
eller et af de blande hvor der følger en cd med, så er IE 6 på blandet cd.
Måske det var en mulighed for dig.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : webjensen

Dato : 30-10-01 14:07

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse news:3bdc77dc$0$25405

> Jeg er ret så overbevist om at når November udgaven af Datatid, Alt om
Data
> eller et af de blande hvor der følger en cd med, så er IE 6 på blandet cd.
> Måske det var en mulighed for dig.

Nope -det er stadigvæk kun 5.5 der er med

mvh
webjensen

Fra : find clausen

Dato : 28-10-01 23:46

On Sun, 28 Oct 2001 11:18:09 +0100, "DadsToy" <dadstoyREMOVE@pc.dk>
wrote:

> [...]
> versionen til ME (Jeg får egentlig heller ikke muligheden for at hente til

søg på google: ie6
så får du:
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : DadsToy

Dato : 28-10-01 23:54

> http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp

Jo men her får man jo bare setupfilen og når jeg kører w2k får jeg ikke
nogen mulighed for at hente filerne til senere installering.
Selv om det er samme fil så er der stor forskel på hvilken OS den "startes"
på.

Fra : find clausen

Dato : 29-10-01 09:46

On Sun, 28 Oct 2001 23:53:41 +0100, "DadsToy" <dadstoyREMOVE@pc.dk>
wrote:

> [...]
> nogen mulighed for at hente filerne til senere installering.
> Selv om det er samme fil så er der stor forskel på hvilken OS den "startes"

OT: Den er IKKE værd at hente ... IMHO !
En masse bøvl (igen) og ingen fordele ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk