Affaldsposesystem
Fra : Ole Thomsen

Dato : 28-10-01 10:41

Jeg har i bladet Ide-nyt set en affaldsposeholder til montering
på lågen under køkkenvasken. Det så ganske smart ud, en af
de ting jeg bemærkede var at posen lukkede automatisk sammen
med lågen.

Er der nogen her som har erfaring med dette eller lignende
systemer, og evt. samtidig kan pejle mig ind på en forhandler
i Ribe området?

Ole Thomsen

Fra : Nicolai Lang

Dato : 28-10-01 12:39

On Sun, 28 Oct 2001 10:41:06 +0100, "Ole Thomsen" <ot@networks.dk>
wrote:

>de ting jeg bemærkede var at posen lukkede automatisk sammen

>Er der nogen her som har erfaring med dette eller lignende
>systemer, og evt. samtidig kan pejle mig ind på en forhandler
>i Ribe området?

Vi havde sådan et i mit barndomshjem. Og det er da ganske smart, men
du skal være opmærksom på at det er specielle poser der skal til (de
er størrer end normale) og de koster en bondegård!

- Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Birgit

Dato : 29-10-01 19:40

> [...]
> du skal være opmærksom på at det er specielle poser der skal til (de
> er størrer end normale) og de koster en bondegård!

ja, + at det er irriterende at man ikke kan fylde posen helt, så kan den
ikke lukke... Uden de rigtige poser ingen skraldespand...

Nej jeg hælder mere til de gode gammeldags der bare hænger på lågen. så kan
du selv bestemme hvilken pose du vil "krænge" ud over...

Hilsen Birgit