Tjek at netværk
Fra : Allan Møller

Dato : 27-10-01 17:02

Jeg har et lille lokalt netværk med windows.
Hvordan tjekker jeg at det kører optimalt ?
Som det er nu er jeg ca. 40 sek. om at overføre
3 mb. og det er lidt langsomt synes jeg.
Det er 100 Mb kort.

Allan

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-10-01 00:40

On Sat, 27 Oct 2001 18:01:37 +0200, "Allan Møller"
<vogn33@12move.dk> wrote:

> Hvordan tjekker jeg at det kører optimalt ?

Fx. med TTCP.

> Som det er nu er jeg ca. 40 sek. om at overføre
> 3 mb. og det er lidt langsomt synes jeg.

Ja, det er meget langsomt.
http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=netslow

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Allan Møller

Dato : 28-10-01 15:00

> Fx. med TTCP.

Øeehh, det jeg kan finde ud af er at det er til FreeBSD ? Jeg kører windows.
Har jeg misforstået noget eller kan du komme med et link ?

Allan

Fra : Kim Jensen

Dato : 28-10-01 18:08

> Øeehh, det jeg kan finde ud af er at det er til FreeBSD ? Jeg kører
windows.
> Har jeg misforstået noget eller kan du komme med et link ?

En søgning på Google gav på første hit dette link:

http://www.winsite.com/info/pc/winnt/netutil/wsttcp.zip/

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Allan Møller

Dato : 29-10-01 21:03

> En søgning på Google gav på første hit dette link:
>
> http://www.winsite.com/info/pc/winnt/netutil/wsttcp.zip/

OK, her gav det : http://ftp.arl.mil/~mike/ttcp.html

Mvh. Allan

Fra : Kim Jensen

Dato : 29-10-01 23:21

> OK, her gav det : http://ftp.arl.mil/~mike/ttcp.html

Du søger skidt; prøv at søge på "ttcp windows download"

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-10-01 23:16

On Sun, 28 Oct 2001 14:59:58 +0100, "Allan Møller"
<vogn33@12move.dk> wrote:

> Øeehh, det jeg kan finde ud af er at det er til FreeBSD ? Jeg kører windows.
> Har jeg misforstået noget eller kan du komme med et link ?

www.google.com, ttcp for windows, I'm feeling lucky.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/