IE 6.0..links !
Fra : G42

Dato : 27-10-01 16:23

Når jeg er flere vinduer åben i IE 6, og jeg trykker på et link i mine
fortrukne
så åbner den det i det første vindue.
Hvordan ændre jeg det, så den skal skifte side i det viindue jeg befinder
mig i.????

Mange tak

Gugge

Fra : find clausen

Dato : 27-10-01 16:55

On Sat, 27 Oct 2001 17:22:42 +0200, "G42" <gugge@image.dk> wrote:

> [...]
> så åbner den det i det første vindue.
> Hvordan ændre jeg det, så den skal skifte side i det viindue jeg befinder

Hvis de ikke har lavet det om, og det skulle ikke undre mig om de har.

Så er det i den engelske version (IE5)

tools > internet options > advanced > hak i: Launch browser windows in
a separate process ...

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : G42

Dato : 27-10-01 21:17

Den er der desværre ikke, og jeg har næsten prøvet alt.
Er der ikke nogen der lige ved denne lille ting.

__________--

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 27-10-01 22:44

"G42" <gugge@image.dk> wrote in message
> [...]
> så åbner den det i det første vindue.
> Hvordan ændre jeg det, så den skal skifte side i det viindue jeg befinder

Prøv: tools > internet options > advanced > reuse windows for launching
shortscuts

Mogens

Fra : G42

Dato : 27-10-01 23:33

Har også prøvet, men så åbner den bare et ny vindue, den skal jo helst åbne
i det vindue man befinder sig i..

______________

<3bdb2ad4$0$11603$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 09-02-02 18:28

Gammel tråd, jeg ved det, men jeg har samme problem og der kom vist aldrig
noget svar.
Jeg har også rodet med indstillingerne og det er lige inden, at jeg
foretrækker at links åbnes i nye vinduer end at de hopper hen og overtager
andre vinduer, der har vigtigt indhold for mig.
Kan nogen hjælpe eller er det en af de utallige bugs?

PST