Hvad giver man en babysitter i løn?
Fra : Dannie Hansen

Dato : 27-10-01 11:55

Er der nogen der ved ca. hvad man giver en 13 årig babysitter i løn?

--
Venlig hilsen
Dannie Hansen

Fra : Trine Carlsen

Dato : 27-10-01 19:46

Hejsa!

Vores skønne babysitter på snart 17 satte selv sin pris, og vi syntes den er
helt rimelig, hun får 35 kr. i timen, og er det en lørdag aften, så giver vi
hende 40, hvor meget en pige/dreng på 13 skal have?? Jeg ville mene det
samme!?

Trine

Mor til puttetøsen Pippi på 6½ mdr-

Fra : Helle

Dato : 27-10-01 21:40

"Dannie Hansen" <dan9e@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved ca. hvad man giver en 13 årig babysitter i løn?

Hilsen Helle.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-10-01 11:47

Tjah, vi har 2 barnepiger på hver gang og de sage selv, at de gerne ville
dele 1 løn, men jeg har nu valgt at gi' dem 40 kroner og har de været i mere
end 3 timer giver jeg dem som regel for 1 time ekstra eller vi runder op til
nærmeste 100... Skal de være en hel nat så aftaler vi en fast pris. 300 -
400 kr. alt efter hvor længe de er her. Desuden har vi altid købt lidt
lækkert til dem at hygge sig med.

Fra : Pusling

Dato : 29-10-01 22:23

Dannie Hansen <dan9e@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:RjwC7.165$qR1.1053@news.get2net.dk...
> Er der nogen der ved ca. hvad man giver en 13 årig babysitter i løn?

Lidt OT, men hvor gamle er børnene?? Jeg er vildt i tvivl om, hvor gammel en
babysitter skal være (mine poder er hhv. 2½ & 5 år).

Nogen erfaringer - evt. dårlige erfaringer med for ung en babysitter?

/Stine