IEMI på 3310
Fra : MB

Dato : 27-10-01 00:14

Kan det lade sig gøre at ændre EMEI nummeret på en Nokia 3310???

/Morten

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 27-10-01 15:40

"MB" <mb_dk@get2net.dk> wrote in

> Kan det lade sig gøre at ændre EMEI nummeret på en Nokia 3310???

Ja og jeg gør det ved alle dem du vil have men det koster $2000 før at jeg
begynder...

/bm

--
Skal du have unlocked din telefon?
Dette kan jeg klare... det koster 67,50 kr...

Fra : MB

Dato : 28-10-01 14:06

> Ja og jeg gør det ved alle dem du vil have men det koster $2000 før at jeg
> begynder...
>
> /bm

Hvorfor skal det lige være så dyrt...???

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-10-01 15:17

MB skrev:

>Hvorfor skal det lige være så dyrt...???

Det koster udstyret til det...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Søren Hedegård

Dato : 30-10-01 18:23

Det kan da visdt ikke passe 16000kr så kan man vist købe MANGE mobiler!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-10-01 18:27

Søren Hedegård skrev:

>Det kan da visdt ikke passe 16000kr så kan man vist købe MANGE mobiler!

Ja? Jeg har set udstyret koster $2000 de fleste steder. Da det er alt
for mange penge, så har jeg ikke undersøgt om det kan gøres billigere
andre steder, for selv den halve pris ville være for meget for mit
budget.

Jeg forstår ikke helt din sammenligning. Hvad har udstyrets pris at
gøre med hvor mange mobiltelefoner man kan købe for samme beløb?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Søren Hedegård

Dato : 30-10-01 19:09

Jo hvis man skulle ændre telefonet IEMI var det nok fordi den var stjålet...
PS. er du helt sikker på at man ikke kan gøre det med et DataKabel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-10-01 19:45

Søren Hedegård skrev:

>Jo hvis man skulle ændre telefonet IEMI var det nok fordi den var stjålet...

Ja. Men udstyret kan også bruges til andre ting.

>PS. er du helt sikker på at man ikke kan gøre det med et DataKabel

Ja.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 30-10-01 21:06

"Søren Hedegård" <Get_it@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Jo hvis man skulle ændre telefonet IEMI var det nok fordi den var
> stjålet...

16000 kr. hvis jeg ændre EMEI nummeret på 10 stjålne Nokia 8850... er det
1600 pr. stk. og derefter kan jeg sælge dem til 3000 kr stykket... og en
stjålet telefon eks. Nokia kan man snilt få for 100 kr... dermed kan du se
at der ikke skal så mange telefoner til enda... men det er jo ikke det man
skal bruge BOX'en til den skal eks. bruges til at unlocke Nokia 3330
4.30... N8250... og andre nye telefoner der køre med krypteret software...

/bm