Trådløse hørebøffer =)
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 26-10-01 22:41

Hejsa,

Jeg lider af Jeg-elsker-at-høre-musik-syndromet =)

Jeg leder efter nogle høretelefoner - Trådløse!! - Ikke IR... I kæmpe god
kvalitet.

Kan bedst lide når de 'omfarvner' ørene (okay - det lydder måske lidt
perverst *G*) - men det skal ikke være nogle flade nogen som trykker...

Var den til at forstå?

Max 2000,-

Hvad kan i foreslå?

// Søren

Fra : Peter Rinder

Dato : 27-10-01 07:21

> Jeg leder efter nogle høretelefoner - Trådløse!! - Ikke IR... I kæmpe god
> kvalitet.

Jeg kan kun anbefale Sennheisers RS-serie.
Knaldgod lyd, dejlig pasform og så er der to sæt batterier med (der selv
lades op når høretelefonerne sættes på plads).
Jeg har dog ikke selv sådan et par - måtte nøjes med et sæt Philips - de er
dog også rigtig gode til prisen (ca. 500,-).
Jeg skal dog sige at jeg kender to der har et par Sennheiser og de er
virkelig fede

/Peter

Fra : lars kirkeby

Dato : 27-10-01 12:08

Hej Peter
Hvilket produkt nummer har dine høremuffer
Jeg er på udkik efter ligende

Lars

Fra : Peter Rinder

Dato : 28-10-01 20:08

> Hvilket produkt nummer har dine høremuffer
> Jeg er på udkik efter ligende

De hedder Phillips SBC HC 8402.

/Peter

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-10-01 12:37

"Søren Aaholm Møller" <swdata@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan bedst lide når de 'omfarvner' ørene (okay - det lydder måske lidt
> perverst *G*) - men det skal ikke være nogle flade nogen som trykker...

Det må så være Sennheiser RS 65 eller RS 85 alt efter ønske og pengepung.
Der er ingen oplysninger om priser på Kinovox hjemmeside,men du kan da
spørge en radioforhandler

Best regards

Jesper
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : Kenneth

Dato : 27-10-01 15:06

Jeg har selv et par RS-65 fra sennheiser og jeg kan varmt anbefale dem.
Jeg ville dog nok hvis jeg idag skulle købe dem nok vælge RS-85.
mvh
Kenneth Jørgensen

Fra : Henrik L.

Dato : 01-11-01 10:59

RS 85 har en vejledende udsalgspris på 2.295,00...

De er godtnok lidt dyre - men forhåbentligt også gode...

Kontakt mig hvis I virkelig er interesseret - så kan jeg købe to par
samtidig (eller hvis der er flere interesserede) - så kan man få lidt
rabat.... (f.eks. -20%!!) Det er jo et perfekt julegaveønske...

mvh
Henrik Lerfeldt