Bærbar Webtech fra teledanmark?
Fra : Anker Nielsen

Dato : 26-10-01 21:52

Hej Alle.

Er der nogen der kender til de bærbare telebutikkerne sælger.

Jeg har kigget på Webtech Note 6400

anker

Fra : Jesper Petersen

Dato : 27-10-01 19:54

Jeg har en som jeg købte i februar (celeron 700, 92 mb RAM, 15 GB HDD),
lige nu er den til reparation, fordi det er næsten umuligt at få billede
på skærmen.

Jeg ringede på et tidspunkt til deres hotline som kan bruges i et eller
andet tidsrum efter man har købt computeren, de lovede at ringe tilbage
med et svar, men det skete aldrig.

Computeren skulle være kraftigere end nogle kammeraters (også celeron,
men langsommere og færre RAM også på grafikkort) men den kan slet ikke
følge med i 3D programmer m.m. som deres kan.

Der har også været problemer med netkortet, som få gange ganske enkelt
ikke har virket, andre gange er netværksspil gået ned når den bærbare
har været med.

Derudover er grafikkortet ikke ordentligt understøttet i Linux (hvis det
også er noget du roder med).

Kort og godt så vil jeg aldrig købe en WebTech igen! I februar kostede
den 16.000 sat ned fra 18.000 og siden er det gået rigtigt hurtigt nedad
i prisen - bare se den som du overvejer. Dertil kommer at den er både
grim og klodset.

Så var det vist også ved at være det. Jeg købte også en totalforsikring
og det er jeg glad for, for jeg forventer at komme til at bruge den...

Hvis jeg var dig ville jeg se mig lidt om på edbpriser.dk og finde en
bærbar hos en pålidelig butik på nettet.

Mvh.
Jesper