Kolding fjord eller åfiskeri
Fra : Aksel B. Carlsen

Dato : 26-10-01 15:01

Hejsa allesammen.
Jeg skal en tur til Kolding på mandag, hvor jeg har mulighed for at komme
til at fiske 5-6 timer i nærheden af Kolding, hvis det skal være i Kolding
å,. kan man købe et dagkort?. og hvor købes disse.
Er der muligheder i Kolding fjord, jeg tænker mest på fiskeri efter
havørred.
Jeg fisker normalt i Gudenåen, og i de nordjyske åer.
MVH
Aksel

Fra : Meier

Dato : 27-10-01 18:36

Hej Aksel
Du kan købe fiskekort i grejforretningerne i Søndergade eller hos Shell på
Vejlevej.
Der er også gode muligheder i fjorden f. eks. ved Rebæk.
Knud