flashbog
Fra : John Hahn

Dato : 25-10-01 20:40

Hej alle
Jeg har købt bogen flash 4. Er der også lavet en bog om flash 5 ?

John Hahn

Fra : Eddi Delfin

Dato : 25-10-01 20:51

Globe har lavet en tynd bog (stadig ikke et hæfte, men en bog (til ca. 100
kr.)), om flash 5, hvis det skal være på dansk.... jeg ved ikke om der er
udkommet den "tykke" som jeg regner med er dén du snakker om, til flash 5
også.... jeg synes også at Globes flash 5 bog er for "flash 4"-orienteret...
bl.a. har jeg haft problemer med at få flere af "øvelserne" til at fungere
i 5'eren.... men jeg ved ikke om det bare er mig....?

Fra : Peter T.

Dato : 26-10-01 12:13

"John Hahn" <majo@12move.dk> wrote in news:9r9ppm$c47$1@sunsite.dk:

> Jeg har købt bogen flash 4. Er der også lavet en bog om flash 5 ?

MAsser. Er der en bestemt du kigger efter? Ellers kig hos GAD ved
Nørreport i Kbh., hvis du har mulighed for det, da deres udvalg af bøger om
flash er ret omfattende.

--
Mvh. Peter T.

Vil du lære at quote korrekt? Kig på...
<http://www.usenet.dk/netikette/quote.html>

Fra : John Hahn

Dato : 27-10-01 13:06

"Peter T." <n@d.a> skrev i en meddelelse

> MAsser. Er der en bestemt du kigger efter? Ellers kig hos GAD ved
> Nørreport i Kbh.

Tak for tippet, det vil jeg gøre :)

John Hahn