pop-up i Opera 5.12
Fra : Rune

Dato : 25-10-01 14:35

Hej!

Jeg er lige skiftet over til Opera 5.12 og har dette problem.

Når man logger ind på Jubii-chatten åbnes et nyt vindue med selve chatten.
Dette allerede eksisterende vindue skifter til logbogen.
Men i Opera komme dette pop-up vindue ikke, og chatten kan derfor ikke
åbnes.

Hvordan slår man pop-up / Active Scripting til ?

Rune
nielsrune@anarki.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-10-01 15:14

Thu, 25 Oct 2001 15:34:46 +0200, "Rune" <nielsrune@anarki.dk> wrote:

>Jubii-chatten

URL?

hilsen p

Fra : CHRistian

Dato : 25-10-01 21:19

"Rune" <nielsrune@anarki.dk>'s posting:

>Men i Opera komme dette pop-up vindue ikke, og chatten kan derfor ikke
>åbnes.
>Hvordan slår man pop-up / Active Scripting til ?

Filer / Indstillinger / Vinuder / Tillad dokumenter åbner nye
vinduer.

--
Opera, browseren: http://my.opera.com/

Sådan laver man rigtige www-sider, så alle kan se dem...
http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/msn.com.gif

Fra : Rune

Dato : 25-10-01 21:51

Har lige checket. Dette er slået til. Prøv evt. selv chat.jubii.dk

CHRistian <nospam@direkte.org> skrev i en

Fra : CHRistian

Dato : 26-10-01 05:17

"Rune" <nielsrune@anarki.dk>'s posting:

>Har lige checket. Dette er slået til. Prøv evt. selv chat.jubii.dk

Det ser ud til at virke OK her,
http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/jubiiopera.gif

Og du har også Filer/Indstillinger/Plugins/JavaScript aktiveret?
Så kan jeg ikke lige se, hvor problemet skulle ligge.

PS: Når du skriver svar på indlæg, så er det meget lettere at
læse/finde rundt i/svarer på, hvis du skriver dit svar _under_ det,
du skriver svaret til samt hvis du også sletter det, du ikke
_direkte_ svarer på -- ligesom jeg har gjort i mit indlæg her. Kan
læse mere på http://usenet.dk/netikette/quote.html