Hvordan laver man html-Frames i Flash ??
Fra : Vincens

Dato : 25-10-01 13:54

Hvordan laver man frames i flash,
Så hvis man trykker i en menu så kommer der en ny side i hoved teksten..
Jeg vil meget gerne vide det for så ville det være noget lettere at lave
hjemmesider i !

--

Check out my homepage:
/// | \\\

Fra : Kollberg

Dato : 29-10-01 22:02

Det kan man ikke, men man kan hente (load movie) en swf-fil ind i et movie
clip. Det er det nærmeste man kommer på frames i flash. Man kan til gengæld
bruge flash i html-frames.

Fra : "o=|::::>BuFFer

Dato : 27-11-01 00:16

kan man så også hente fx en jpg fil ????

--
/BuFFer

Mit site:
http://www.BuFFer.2hot4you.dk

Vind en masse dejlige is-kolde-kontanter på:
http://www.komogvind.dk/brugerlink.phtml?id=bufferz

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 27-11-01 12:28

Hvis det du ønsker er at lave en menu i flash, som åbner nogle sider i en
frame ved siden af (fx href=forsiden target=mainframe) så kan du sagtens
gøre det i flash, du skal bare lave en knap der henter en URL, og vælge at
target for URL'en skal være den anden frame..

--
-Mvh.
-Emil hauch Jensen

http://www.prodigium.dk
root@prodigium.dk

Fra : "o=|::::>BuFFer

Dato : 27-11-01 12:46

Okey har jeg fprstået der ret:
....at swf filen _ikke_ kan hente billedet ind i sig,.. og på den måde vise
jpg filen i flash ?

Fra : Michael Peo

Dato : 27-11-01 17:51

: Okey har jeg fprstået der ret:
: ...at swf filen _ikke_ kan hente billedet ind i sig,.. og på den måde vise
: jpg filen i flash ?

Korrekt - Det kan man ikke.
Hvad man kan gøre, er at lave jpg-filerne om til små swf-filer, og hente dem med loadMovie.

/peo
www.bandage.dk