SoundBlaster Live på WinXP
Fra : Michael Olesen

Dato : 25-10-01 13:22

Nu har jeg så fået WinXP og den finder tilsyneladende selv driverne til mit
Soundblaster Live lydkort. Men det virker ikke helt som det skal. Jeg kan
ikke indstille treble og bass i lydindstillingerne, og i nogle spil får jeg
ikke korrekt lyd, bla. bliver lyden forvrænget hvis jeg minimerer et spil og
så gendanner vinduet igen.
Jeg har prøvet at installere de originale drivere til lydkortet, men det får
jeg ikke lov til af XP.

Er der noget andet jeg kan gøre ?

Michael

Fra : Wizeguy

Dato : 25-10-01 14:30

"Michael Olesen" <michael@olesen.as> wrote in message
> [...]
og
> så gendanner vinduet igen.
> Jeg har prøvet at installere de originale drivere til lydkortet, men det

Creative er på trapperne med en større Windows XP driveropdatering til både
Soundblaster Live! og Audigy. Audigy driverne kommer måske allerede senere
idag og Live! driverne følger lige efter. Kig efter i de nærmeste par dage
www.creative.com.

--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen