Adaptor fra CF (Compact Flash) til IDE 40/~
Fra : Palle Lyckegard

Dato : 25-10-01 11:26

hejsa,

er der mon en eller anden der kender til steder i DK, hvor ma kan købe
en adaptor imellem CF kort og standard IDE 40/44 harddisk interface.

Jeg har fundet en del steder udenlands, men vil egentlig gerne finde
nogle danske importører/distributører.

Palle

Fra : -=Madsen=-

Dato : 25-10-01 13:25

Er det ikke til en parallel port eller Usb port du mener ?

"Palle Lyckegard" <Palle.Lyckegaard__IPV6__@ted.ericsson.dk> skrev i en
meddelelse news:3BD7E8C1.6070606@ted.ericsson.dk...

Fra : Christian Mygind

Dato : 25-10-01 13:43

> [...]
> en adaptor imellem CF kort og standard IDE 40/44 harddisk interface.
>
> Jeg har fundet en del steder udenlands, men vil egentlig gerne finde

God idé! Håber, at danske importører læser dette!
På den anden side: den fåes for $ 19.95
http://www.acscontrol.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=ACS&P
roduct_Code=ACS-IDEToCFA&Category_Code=COMPACT_FLASH
....så jeg er med på en anpart af forsendelsen, hvis du vil købe i the US of
A.
Andre interesserede?

/Chr

Fra : Palle Lyckegard