Sexbannerreklamer?
Fra : Mig

Dato : 24-10-01 22:05

Hej
Hvor finder jeg sex-bannerreklamer som jeg kan tjene penge på?
Venlig hilsen
Kommende millionær

Fra : Tomas O.

Dato : 24-10-01 22:19

Mig skrev:

> Hvor finder jeg sex-bannerreklamer som jeg kan tjene penge på?

Ikke herinde.

> Venlig hilsen
> Kommende millionær

Du er vist naiv?

FUT dk.snak.mudderkastning
--
Hilsen Tomas O.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-10-01 10:33

Man bliver sjældent rig på bannerreklamer. Jeg kender ham der havde
www.00adgang.dk og han tjente ikke ret meget på det site. Da han fik mange
hitsa ændrede hans "sponsorer" hans sponsorprogram til et partnerprogram som
udbetaler LANGT mindre...

Thomas

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 27-10-01 13:57

On Sat, 27 Oct 2001 11:32:53 +0200, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hitsa ændrede hans "sponsorer" hans sponsorprogram til et partnerprogram som

dte var sgu da dejligt - det er et heleved at rende på dem - ALLE
hader dem og der er bare dømt amatør side når man løber ind i dem i
stedet for de virkeligt gode side der siger vær lige rar og klik på
min sponser så jeg kan holde siden åben

MvH
Bo

Fra : Jan Ziegler

Dato : 13-11-01 17:37

Hej "Mig"

Jeg bliver vist også nødt til at skuffe dig... Man bliver ikke rig på at lave
bannerreklamer, med mindre man har et meget unikt koncept bag.

Man kan ikke bare lave nogle bannerreklamer og så sidde og vente på at blive
rig.
Det kan dog godt lade sig gøre at tjene rigtig mange penge på bannerreklamer
ved
at kombinere det med den rigtige forretningsmulighed. Jeg har selv en sådan og
du
er da velkommen til at høre nærmere, men der skal laves et stort stykke arbejde
før
millionerne kommer rullende. Det er ikke muligt efter den 21 december at
deltage.

Venlig hilsen

Jan
janziegler@hotmail.com