Logitech Gaming Mouse
Fra : HaaKon

Dato : 24-10-01 22:01

Hej...

Jeg søger en Logitech Gaming Mouse, men har fundet ud af, at de er gået ud
af produktion. Musen står ikke nævnt på Logitech's hjemmeside overhovedet,
og jeg har haft ringet rundt til forskellige forhandlere uden held.

Er der nogen, der sådan lige umiddelbart kender en forhandler, der alligevel
har et par stykker liggende, og lige gider skrive HP, evt. telefonnummer?

Jeg er osse villig til at købe en brugt. Bare send en mail, hvis du er
interesseret, så kan vi finde ud af noget.

ReGaRdZ
FoLmEr

Fra : sls

Dato : 24-10-01 23:49
Fra : Jørn Damgaard

Dato : 25-10-01 04:10

Hej Folmer.

Mens du er inde på den side der, så tjek lige om det ikke er værd at
invistere lidt ekstra, og så købe en "Razer BoomSlang 2000" Den er godt nok
lidt dyere, men den er tilgængæld for lækker.

Venligst

Jørn Damgaard
BearMan@vip.cybercity.dk

Fra : Claus Sørensen

Dato : 25-10-01 15:48

Og så har den en elendig ergonomi. Jeg ville købe en af de ny Logitech med
dual optik. De ligger også perfekt i hånden (højrehåndede only).

Claus Sørensen

Fra : Jørn Damgaard

Dato : 25-10-01 18:07

Tjaa....Det er jo en smagssag om man synes den ligger godt i hånden! ;)
JD

Fra : Claus Sørensen

Dato : 25-10-01 18:27

Ja det er lidt en religionskrig - ala AMD og Intel