Opkoblingsproblem
Fra : Wings

Dato : 24-10-01 20:51

Jeg har et problem med at koble på nettet / mail.
Jeg bruger en bærbar med internt LT modem.

Følgende 2 fejlmeddelser kommer ved tilslutning i Outlook Express:

----------

Forbindelse til serveren kunne ikke etableres. Konto: "XXX", Server:
"xxx.xxx.dk", Protokol: SMTP, Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Socket-fejl:
10060, Fejlnummer: 0x800CCC0E

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på
serveren, netværksproblemer eller at forbindelsen ikke har været brugt i
længere tid. Konto: "XXX", Server: "pop3.norton.antivirus", Protokol: POP3,
Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

-----------

XXX = Mit navn på email konto
xxx.xxx.dk = Navn på min indgående post

Det skal siges, at jeg lige formatteret HD og geninstalleret alt på ny.
Nogle gange kan jeg være heldig, at der opkobles uden problemer.

Mvh
Brian

Fra : Gitte Ganti

Dato : 27-10-01 22:53

Hej Brian

Du har sikkert installeret Norton Antivirus 2000. Den har redigeret i din
tildeling af newsserver. Din newsserver står angivet til pop3.norton
antivirus.
Det skal rettes under funktioner - konti - egenskaber - server.
Den skal rettes til den server du har fået oplyst af TDC

Hilsen Gitte

--
When everything's coming your way, you're in the wrong lane.
http://ganti.homepage.dk