bog/bibel til nt4 admin. dk/uk/usa - forsl~
Fra : JR

Dato : 24-10-01 14:03

Hej NG,
dette må være den rette gruppe at forespørge om admin. håndbog til NT4 - det
kan jo endda være at en eller anden har en bibel liggende fra skiftet til
win2K server ????

Jeg vil gerne have anbefalet en bog som opslagsværk og indføring i NT4
server admin. og håber I kender noget til det....

på forhånd tak...

Jacob Rønne

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 24-10-01 17:18

Hej "JR" <jrjunk@mail._dk_>

[ XFUT: news:dk.edb.system.ms-windows.server ]

>Jeg vil gerne have anbefalet en bog som opslagsværk og indføring i NT4
>server admin. og håber I kender noget til det....

Resource kittet er altid et godt sted at starte.

P.S.
Undlad venligst at sende mere eller mindre identiske indlæg til flere
grupper. Hvis det er relevant så lav en crosspost og followup.

Læs mere på: http://www.usenet.dk/netikette/

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Frans Jensen

Dato : 24-10-01 21:31

On Wed, 24 Oct 2001 15:03:27 +0200, "JR" <jrjunk@mail._dk_>
wrote:

>Jeg vil gerne have anbefalet en bog som opslagsværk og indføring i NT4
>server admin. og håber I kender noget til det....

jeg synes denne er udmærket:

netværk til Windows NT 4 Server
forfatter Regnar Ingversen
forlag Globe
ISBN: 87-7900-027-4

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Jacob Ask Hansen

Dato : 25-10-01 09:01

Jeg mener iøvrigt at denne i øjeblikket er på tilbud i GAD. Ihvertfald i
Odense
/ask

Fra : JR

Dato : 25-10-01 14:40

TAK for "inputtene" - jeg tror sørme det bliver Ingversens.

JR

Fra : Ole Helms

Dato : 25-10-01 16:52

> TAK for "inputtene" - jeg tror sørme det bliver Ingversens.
Det er en rimelig bog, men der er desværre en del områder, den ikke
behandler.
Vil du ha' BIBLEN, kommer du ikke uden om Mastering Windows NT Server 4 af
Mark Minasi.
Her er svar på alt (næsten). Den er særdeles velskrevet og tro det eller
ej - meget underholdende.
--
Venlig hilsen
Ole Helms