lydkort til bærbar
Fra : Christina Rudkjøbing

Dato : 24-10-01 11:01

Er det muligt at få et nyt og bedre lydkort til sin bærbare pc, uden at det
kommer til at koste en bondegård???
Er der nogen, som har nogen erfaringer med dette?

Fra : René Jensen

Dato : 24-10-01 14:47

"Christina Rudkjøbing" wrote:
> Er det muligt at få et nyt og bedre lydkort til sin bærbare pc, uden at det
> kommer til at koste en bondegård???
> Er der nogen, som har nogen erfaringer med dette?

Uden at sige det med sikkerhed, så tror jeg ikke at man kan ... jeg har
i hvert fald ikke set "løse" lydkort til bærbare computere hos nogle
hardware forhandlere.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : LarsS

Dato : 24-10-01 17:34

"René Jensen" <rene.jensen@city.dk> wrote in message

> Uden at sige det med sikkerhed, så tror jeg ikke at man kan ... jeg har
> i hvert fald ikke set "løse" lydkort til bærbare computere hos nogle
> hardware forhandlere.

Næeh, man skal til f.eks. Musikhuset
http://www.aage.dk/ (Computer -> Lydkort)
hvor der fra f.eks. EgoSys findes disse "bondegårde":
U2A med USB interface til 2895,-
eller WaMi Box PCMCIA kort til 7995,-

/LarsS

Fra : René Jensen

Dato : 25-10-01 12:02

LarsS wrote:
> Næeh, man skal til f.eks. Musikhuset
> http://www.aage.dk/ (Computer -> Lydkort)
> hvor der fra f.eks. EgoSys findes disse "bondegårde":
> U2A med USB interface til 2895,-
> eller WaMi Box PCMCIA kort til 7995,-

Ja, ok, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ville ofre kr. 2895,- for
et lydkort til en bærbar computer -- men selvf. hvis man er musiker, så
kan det vel være en fair pris, hvad ved jeg :)