Er asus a7v266 det bedste mainboard på mar~
Fra : MTP

Dato : 23-10-01 21:35

hej

se subj. med henblik på overclocking/stabilitet - det ligger i toppen ifølge
toms hardware, men de kan jo tage fejl. hvad mener i???

--
MVH
Michael T Pallesen - Århus

Fra : Jacob

Dato : 24-10-01 00:02

"MTP" <mtp@post.tele.dk> wrote in message
> hej
>
> se subj. med henblik på overclocking/stabilitet - det
ligger i toppen ifølge
> toms hardware, men de kan jo tage fejl. hvad mener i???

Tja, man kan vel også vente på -E versionen med KT266a
chipsettet - den får jeg i overmorgen med posten fra min
grossist

Mvh
Jacob

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-10-01 07:10

"Jacob" <j@homogen.dk> wrote in message
> Tja, man kan vel også vente på -E versionen med KT266a
> chipsettet - den får jeg i overmorgen med posten fra min
> grossist

Har du noget link, adresse, pris......?

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 24-10-01 09:41

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628002

Fra : raven

Dato : 24-10-01 11:53

On Tue, 23 Oct 2001 22:34:39 +0200, "MTP" <mtp@post.tele.dk> wrote:

>hej
>
>se subj. med henblik på overclocking/stabilitet - det ligger i toppen ifølge
>toms hardware, men de kan jo tage fejl. hvad mener i???

Abit KG7 (eller Lite) er næsten lige så godt. Det har amd760 chipset.
http://www.overclockers.co.uk/files/OcUK_ABIT_KG7_Guide.pdf

Man når ved 160 MHz fsb op på ydelser der er omtrent som med kt266a.
Ydermere kan man med heatsinks på ram (og største overspænding) presse
frontbus op 177 på MHz. Bios skifter divider ved 166 MHz fsb til 1/5.

Mon ikke også Abit KR7A med kt266a er god at vente på ?

mvh

John