liiiige et sidste tjek
Fra : peet_dk

Dato : 23-10-01 15:48

jeg får BB på fredag, og skal lige have jer til at tjekke om der er fejl i
min opsætning:

Jeg skal have BB oven i den isdn forbindelse vi har nu

Det jeg skal vide er man jeg tilslutter BB udstyret det rigtige sted, da vi
ikke bare har en rundt stik som de ellers skriver i quick guiden :0( I sin
tid hvis vi TDC til selv at sætte vores isdn op.

Det ser sådan her ud

STRØM

ISDN-1

ISDN-2

STIK-UDE-FRA Der har følgende ledninger:
Brun
Gul
Sort
Hvid
Blå
Rød

Lige ved siden af der er der nogle stik der går vidre til vores analoge
telefon. Dvs. det er disse ledninger der går vidre:

HVIS
SORT
BRUN
GUL

Men der er 2 ledninger der ikke går vidre og det er

BLÅ
RØD

De har ingen ende

Jeg skal da bare tilslutte et analogt "rundt" 3-benet (både han og hun stik)
Også ellers tilslutte BB udstyret på det stik ikke???

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-10-01 16:09

"peet_dk" <peet_dk@worldonline.dk> wrote in message
> jeg får BB på fredag, og skal lige have jer til at tjekke om der er fejl i
> min opsætning:
>

> Jeg skal have BB oven i den isdn forbindelse vi har nu

[Klip Info]

Du har ikke skrevet det. Men har du et stik sat op til hver ISDN forbindelse
med RJ-11/12 stik?

ISDN forbindelsen er Knudepunket i din indstallation. Når du for ADSL skal
delefilteret være knudepunkt.

Den ISDN forbindelse som der indstallereret ADSL på, tager du et alm.
teleonledning med Rj-11/12 stik i hver ende. plugger ind i delefilteret´s
ind/out ISDN stik. Så sætter du NT ´boksen tilbage i delefilterets OUT ISDN
stik.Og telefonlenledning fra delefilteret til ADSL modem fra ADSL udgangen
på filteret.

Er det ikke nemt?