netskolen.dk
Fra : Nano**

Dato : 22-10-01 22:46

skal starte et kursus på netskolen.dk er der nogen der har prøvet det, så
ville jeg blive glad hvis i lige gad give lidt "feedback"
ses
--
Nano**
Remove the Q in hotmail.com

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 23-10-01 16:23

Nano** skrev:
> skal starte et kursus på netskolen.dk er der nogen der har prøvet det, så
> ville jeg blive glad hvis i lige gad give lidt "feedback"

Mener du ikke netskole.dk eller er det bare mig?

Der er jeg nemlig næsten lige startet på et C++-kursus...

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Chris Petersen

Dato : 23-10-01 17:36

Har lige afsluttet et 2 måneders kursus i VB, det kan anbefales

Chris

Nano** <lhjensen64@Qhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hr0B7.157$D%1.23886@news010.worldonline.dk...

Fra : Nano**

Dato : 23-10-01 19:56

jo jeg mente netskole.dk
nå men det lyder jo godt så glæder jeg mig til d. 12 nov. hvor jeg starter

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 23-10-01 20:43

Jeg vil bare lige sige at det kursus jeg er startet på blev forsinket
omkring 3 uger, men det var vist hovedsageligt fordi der var nogle kursister
der ikke kunne finde ud af at logge ind (det sagde læreren i hvert fald),
hvilket jeg jo synes lyder lidt underligt... men sådan er det nok.

Udover denne mindre detalje er det et kanont kursus. Det kan anbefales!

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Allan R.

Dato : 24-10-01 13:02

Er det netskole halløj ikke lidt for amatøragtigt? Jeg gik 6 måneder på
NetKursus i grundlæggende VB... Dét kan anbefales!

Fra : Pernille Bennedsen

Dato : 24-10-01 22:10

Dette NetKursus, hvad gik det ud på? Er det ikke "bare" almindelig
fjernundervisning via nettet?

Pernille

Fra : Allan R.

Dato : 25-10-01 15:06

Øh, nej.. og måske...
Det er en del af Datanom-uddannelsen på Esbjerg Handelsskole.
Jeg synes undervisningsmaterialet og miljøet på forummet var motiverende, og
man får en god baggrund for at lege med VB.
Det er ikke privatfirmaer der laver fjernkursus, det er et uddannelsested..
jeg mener de kan deres ting på handelsskolen. På HHX i Esbjerg var de
dygtige, og jeg regner med de også er dygtige til at undervise på de
videregående uddannelser. Jeg tog godt nok til DTU, lyngby, i stedet for at
få en ingeniøruddannelse dér...
Det kan godt være NetKursus er dyrere, men du lærer tingene.
Jeg vil med nogle fordomme tillade mig at sige omkring de andre fjernkurser,
kan man ligesågodt låne en masse bøger på biblioteket og tage om til en
kammerat og lege med VB.. =)