Øresund - Sker der noget.
Fra : Frank F. Nielsen

Dato : 22-10-01 21:36

Er sildene store.

Er der rimelige torsk.

Hvad sker der egentligt lige nu - der må være et par stykker
af jer der har været på sundet.

Knæk og bræk

FFN

Fra : Rikard Jensen

Dato : 23-10-01 11:01

Hej Frank

Jeg var på sundet i torsdags, med M/S Baltic star

Der var en del sild, rimelig blandet i størrelserne. De største sild var typisk
et stykke nede i vandet, mens "agnfiskene" var højere oppe.

Der blev fanget en del hvilling, men kun få der holdt målet.

Der blev ca. fanget 5 torsk der holdt målet på hele båden. Så vidt jeg ved blev
de alle fanget ved bunden. Største på 6,2 kg.

Jeg forsøgte mig med agnfisk i midtvandet, men eneste resultat var en masse
kludder og en gennemtygget sild.

mvh

Rikard

--
Posted from stassen.k-net.dtu.dk [130.225.71.227]

Fra : Michael Andersen

Dato : 08-11-01 13:18

Rikard Jensen <rik_j@kampsax.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aa7cf4661a8575c454d12dbc2a3e9c71.34122@mygate.mailgate.org.
> [...]
> de alle fanget ved bunden. Største på 6,2 kg.
>
> Jeg forsøgte mig med agnfisk i midtvandet, men eneste resultat var en

Nogen anbefalinger m.h.t. grej?

Jeg er blevet inviteret på sundtur i morgen og har kigget lidt på min
efterhånden noget sparsomme samling af fiskegrej.
Tilbage er der 1 stk 9" stang med et rimeligt hjul på og nogle få slanke
blink. Kan jeg få noget ud af det, eller skal jeg lige et smut omkring en
sportsforretning?

mvh
Michael

Fra : Herbert

Dato : 08-11-01 16:30

Michael, Du skal nok have lidt kraftiger grej! Men det kan du som regle leje
på båden. For et beskedent beløb!

Knæk og bræk
Herbert