ang. garanti på nokia 3330
Fra : Kim Bidstrup

Dato : 22-10-01 17:02

hej alle.

jeg har købt en nokia 3330 og så gik den i stykker efter en uge. og den kan
ikke laves på grund af en vandskade porstår de. og så fik jeg bare tlf igen.
dækker mit garanti så meget at jeg kan få en ny nokia 3330. han sagde nemli
ingen ting om garantien

Fra : Morten Jensen

Dato : 22-10-01 17:38

> [...]
igen.
> dækker mit garanti så meget at jeg kan få en ny nokia 3330. han sagde

Hej !

Din garanti dækker ikke vand og fugtskader...

På nogle værksteder tager de billeder af fugtskaderne så kunder kan se at
det er det der er galt...

Du bliver nok nødt til at købe dig en ny telefon..

Morten

Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
Nokia - Siemens - Ericsson - Motorola

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-10-01 23:34

hej
jeg har lige haft en telefon der også havde fået en vandskade den skruede
jeg fra hianden og tørrede den men en blød klud med sprit og bingo så var
den så god som ny, så prøv lige det inden du smider den væk
mvh Thomas
--
Jeg unlocker alle Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr ,
bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt

Kim Bidstrup <mulebybonden@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bd4431b$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...