Street magic
Fra : Dennis Andersen

Dato : 22-10-01 10:36

Hej NG !

Jeg har en Suzuki Street Magic hvor plomben i udstødningen er taget og
skiven er fjernet, så den kører ca. 63-65 km/t..
Problemmet er når jeg kører op af bakker (Selv små bakker) og i mod ven så
mister den rigtigt meget af farten, hvis jeg kommer med 65 op af en bakke
går den helt ned på 50-55, det har nok noget med at gøre med at skiven er
tager så tager den jo ikke lige så mange omdrejninger.

Hvad kan jeg kører for at den ikke mister så manget af farten op af bakke?
Hvad kan jeg gøre???

På forhånd tak
--
Mvh.
Dennis Andersen

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 22-10-01 13:35

Smide 47mm polini cylinder på, tunudstødning og 3grams ruller, så er der
ingen vind der bremser dig.

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 22-10-01 16:46

Jan Vilhelmsen wrote:

> Smide 47mm polini cylinder på, tunudstødning og 3grams ruller, så er der
> ingen vind der bremser dig.

Det var EDDERMAME nogle lette ruller du vil ha ham til at montere.

Hvis jeg var ham ville jeg nu bare prøve med nogle lidt lettere ruller i den
opsætning han har nu.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 22-10-01 19:34

> Det var EDDERMAME nogle lette ruller du vil ha ham til at montere.

HeHe , det også mest ment som en joke.

> Hvis jeg var ham ville jeg nu bare prøve med nogle lidt lettere ruller i
den
> opsætning han har nu.

Giver dig helt ret.

--
Jan

Fra : Magic Mads

Dato : 13-11-01 20:30

Prøv med en lidt større dyse, kørrer selv på en streetmagic med de samme ting
gjort, den render også de 65km/t, men har dog en lidt større dyse.

--
Posted from 0x503f6096.virnxx9.adsl.tele.dk [80.63.96.150]