Mærkeligt problem!!!!!
Fra : Mummi

Dato : 21-10-01 23:38

Hejsa allesammen

Jeg har en computer den kan ALT........Undtaget at logge på nettet med den.
Har en 512/512 adsl forbindelse ved CC...og der er ikke noget fra CC
side....

System konfiguration:

P-III-800
Soyo-bundkort SY-6VCA
128 mb ram
1 * 16 gb Hardisk
1 * 40 gb Hardisk
Voodoo 3 m/tv-out
3Com 10/100 netkort

Er der noget der kan hjælpe mig????

Med håbefulde hilsner Mummitrolden

Fra : jona

Dato : 21-10-01 23:45

Hvad er problemet?? Har du sat det rigtigt op?? Som beskrevet hos CC.?

--
Jonathan s
www.cpuid.dk

Fra : Mummi

Dato : 21-10-01 23:45

Hejsa...

Jepper.....Alt er som det skal være..

Mvh Mummi

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 21-10-01 23:52

> Jepper.....Alt er som det skal være..

Kan du pinge CC? Kan du pinge din router?

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Mummi

Dato : 21-10-01 23:57

Hejsa

Ja....Routeren har fin forbindelse med CC

Mvh Mummi

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-10-01 01:06

"Mummi" <mummitrold@software.dk> wrote in news:9qvjvc$i84$1
@news.cybercity.dk:

> Ja....Routeren har fin forbindelse med CC

Og du kan pinge routeren? Så er det måske din software der er sat
forkert op. Hvilke services virker? Mail? News? Http?

Fra : Jørn Damgaard

Dato : 22-10-01 01:43

Hejsa.

Det kan også være netkortet.

Jeg har selv CC adsl. Og har ingen problemer med det, men jeg mindes at have
læst at de anbefaler et eller andet bestemt netkort. Og at der kan være
problemer med at køre med nogle bestemte mærker.

Jeg er ikke 100%, men det er da værd at undersøge med CC. Og et netkort
koster jo ikke alverden.

Venligst

Jørn Damgaard
BearMan@vip.cybercity.dk

Fra : René Jensen

Dato : 22-10-01 19:55

Mummi wrote:
> Jeg har en computer den kan ALT........Undtaget at logge på nettet med den.
> Har en 512/512 adsl forbindelse ved CC...og der er ikke noget fra CC
> side....

Efter at have læst nogle af de svar, som er kommet i indlægget, kom jeg
til at tænke på hvordan er dit netværk sat op? -Er din ADSL forbindelse
direkte i din computer, som du prøver at koble på nettet med? Eller er
den forbundet via. hub/switch? -Hvis du er forbundet via. hub/switch, så
mener jeg at Cisco routeren (som følger med CC's ADSL løsning) ikke er
sat op til port-forwarding, så husk lige at forwarde alle porte, så alle
computere på netværket få data igennem :)

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Mummitrolden

Dato : 24-10-01 11:41

Hejsa allesammen

Så er mit problem løst.....Routeren skulle nustilles....men nu kører jeg
igen

Men takker mange for de svar jeg har fået

Mvh Mummi