ME + OkiPage 4W
Fra : Thomas Petersen

Dato : 21-10-01 09:49

Kan det passe, at en OkiPage 4W plus printer ikke kan køre under Windows
ME........???

Ifølge Oki's hjemmeside burde det være muligt at benytte printere´n, men jeg
kan ikke hitte
ud af det............

TP

Fra : Ivan G

Dato : 21-10-01 13:14

Ring til oki og bed om kundesupporten......

Ivan G

Fra : Peter Møller

Dato : 21-10-01 11:55

"Thomas Petersen" <tp@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> TP
>
> Ingen problemer hos mig - min er godt nok ikke en "plus" bare en 4W - men
det gør vel ingen forskel.
Jeg kan bare vælge "har diskette" i menuen printere - så kører det bare
derudaf....

Mvh.
Peter Møller

Fra : [TBC]Franke