<input type=file> ??
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 20-10-01 18:42

Hejsa NG,

Kan man ikke sætte en value på <input type="file"> som f.eks:

<input type="file" name="foo" size="30" value="bar">

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk

Fra : Morten Abildgaard

Dato : 20-10-01 22:10

"Tonni Aagesen" <use.my@signature.com> skrev:
> Hejsa NG,
Hej
> Kan man ikke sætte en value på <input type="file"> som f.eks:
> <input type="file" name="foo" size="30" value="bar">

Jeg kan fortælle dig at valuen til en <input type=file> er
stien til filen - at angive en value til en <input type=file>
ændre ikke på noget.
Hvad var din idé med at sætte en value i en input-file?

mvh
morten

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 20-10-01 23:14

"Morten Abildgaard" <REVERSE:kd.thgin2@eigoob> skrev i en meddelelse

> Jeg kan fortælle dig at valuen til en <input type=file> er
> stien til filen - at angive en value til en <input type=file>
> ændre ikke på noget.
> Hvad var din idé med at sætte en value i en input-file?

Jeg har en formular, der via php, smider et billede og noget tekst i en
database. Denne samme formular bruges til at redigerer teksten elle indsætte
et andet billede.

Nå, men jeg har fundet en anden løsning via php

Tonni Aagesen
agent29@mail1.stofanet.dk