Det Levende Søkort?
Fra : Jørgensen

Dato : 20-10-01 13:54

Hej

Er der nogen der har arfaringer med subj? Er det lige så anvendeligt, som de
alm. søkort til planlægning af fisketure både på kysten og fra båd. Her
mener jeg om dybdekurverne er detaljerede og præcise ved grunde og ikke
mindst ind til kysten??

Mvh

MMJ

Fra : Jan Kehket

Dato : 20-10-01 22:43

Hejsa

"Jørgensen" <jaml@post11.tele.dk> wrote in message
> [...]
> alm. søkort til planlægning af fisketure både på kysten og fra båd. Her
> mener jeg om dybdekurverne er detaljerede og præcise ved grunde og ikke

Jeps de er lavet efter søkortene jeg syntes de funker fint

Tight line

Jan

Fra : Sune

Dato : 20-10-01 23:42

"Jørgensen" <jaml@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alm. søkort til planlægning af fisketure både på kysten og fra båd. Her
> mener jeg om dybdekurverne er detaljerede og præcise ved grunde og ikke

Det er et udemærket program. Jeg har også prøvet at koble det sammen med min
Garmin emap GPS - det er nemt at tilsutte og fungerer suverænt sammen med
den transportable PC.

mvh
Sune

Fra : Jan Jensen

Dato : 21-10-01 22:16

Hej,

Det Levende Søkort fungerer efter min mening perfekt til planlægning af
fisketure, - jeg har meget glæde af det indtil videre.

Mvh Jan

Fra : Jørgensen

Dato : 23-10-01 13:49

> [...]
min
> Garmin emap GPS - det er nemt at tilsutte og fungerer suverænt sammen med

Lyder til jeg skal ud og invistere!

Hvad er standard prisen på det?

tak for svarene

- MMJ