P&T vande nu?
Fra : Boysen

Dato : 04-01-01 04:04

Hej gutter

Hvordan fisker St. Rosenbusk, drive in (Lynge), Solbjerggård, Nivå P&T m.fl
i det nordslællandske lige nu?

/Michael Boysen
--
www.rokkerne.ninja.dk

Fra : N/A

Dato : 04-01-01 15:23

Fra : Anders H|yer Svendse~

Dato : 04-01-01 15:23

Deaster wrote:

> Da Lynge er lukket og slukket for good, tror jeg ikke det er lykken der.
> Men prøv Søllerød P&T den er rigtig god, dog er der ingen faciliteter
> overhovedet såsom, rensning, toilet etc.

Nu er det noget tid sidenjeg sidst har været i P&T. Hvorfor er Lynge lukket
?

Senere
Anders

Fra : Christian Skands

Dato : 04-01-01 17:36

> Da Lynge er lukket og slukket for good, tror jeg ikke det er lykken der.

Er der ikke bare vinterlukket som vanligt?

--
Med lystfisker hilsen

Christian
skands@mail.dk

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 21:59

Fra : Boysen

Dato : 05-01-01 21:59

Henrik Møller skrev:
> Lynge holde altid vinterlukket. Se iøvrigt tidligere streng om søen som
ikke
> får de store roser.

Kan ikke finde den - gemmer nu heller ikke ret langt tilbage.

> St Rosenbusk fisker ok..

Jeg har også gode erfaringer derfra, men det er ved at være et par år siden.
Jeg fik mine første ørreder på flue (en sort streamer) i St. Rosenbusk, så
det er et sted jeg husker!

> Nivå har jeg ikke været i flere år. Jeg ved ikke rigtig hvad der er sket
> deroppe.

Det er også nogle år siden, jeg har fisket i Nivå, men det var en meget
positiv oplevelse. To gange sprang min line (positivt - sker ellers
aldrig, og fiskene fightede ualmindelig godt.

> Var i Fredensborg Ørredstrøm den anden dag. Prøvede deres nye fluestrøm..
> Ganske interresant fiskeri. Fik 2 med hjem og mistede en 3.. Kun røde og
> hvide fluer der duede..

Fredensborg har jeg heller aldrig prøvet, men deres "nye" fluestrøm har fået
god omtale - måske et besøg værd?!

Mange tak for et godt indlæg.

/Michael Boysen

Fra : Boysen

Dato : 04-01-01 16:09

Deaster skrev:
> Da Lynge er lukket og slukket for good, tror jeg ikke det er lykken der.

Hvornår er det sket??
Det er dog ikke den helt store katastrofe, da jeg aldrig har brudt mig om
stedet.

> Men prøv Søllerød P&T den er rigtig god, dog er der ingen faciliteter
> overhovedet såsom, rensning, toilet etc.

Jeg kender ikke Søllerød P&T, men er det ikke en sø midt i en stor
græsplæne?
Jeg har dog læst mange rosende om Søllerød P&T, så det er afgjort en
mulighed.
Det er til vores generalforsamling i Rokkerne.

/Michael Boysen

www.rokkerne.ninja.dk