Undelig ting i IE
Fra : Allan Vebel

Dato : 19-10-01 21:58

Der er sket noget underligt i min IE5.0. Når jeg klikker på et link
i en nyhedsgruppe eller en mail, plejer IE at åbne med linket i
adresselinien, for derefter at vise indholdet at den adresse jeg
klikker på.

Det er den pludselig holdt op med. IE åbner ganske vist, men uden
noget i adresselinien og med helt hvid skærm. Når jeg klikker på
et mailto-link, fungerer der godt nok, men med http-adresser er jeg nødt
til at klippe ud og sætte ind i adresselinien manuelt.

Løsningen er sikkert bare at geninstallere browseren, men hvis nogen
havde en løsning på hvad der er sket, ville det være det nemmeste.

Jeg har ikke haft virusangreb eller andre nedbrud, så jeg er ikke helt
klar over hvordan det er sket.

Løsning?

--
Allan