Proftp of mysql
Fra : Anders Lund

Dato : 19-10-01 15:09

Jeg er ved at installere proftp med mysql modulet, som det er beskrevet i
<http://www.lws.dk/?action=article&option=articles&article_id=13&cat_id=13>
når jeg køre make får jeg at vide at lmysqlclient.so ikke blev fundet, og
det kan jeg godt forstå da filen slet ikke findes på in computer. Er der
nogen der ved hvorfor, og hvad jeg gør ved det?

Anders Lund
Anders@itnews.dk
Webmaster for www.GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Bruun

Dato : 19-10-01 21:02

Hejsa,
"Anders Lund" <anders@itnews.dk> wrote in message
> [...]
> det kan jeg godt forstå da filen slet ikke findes på in computer. Er der
> nogen der ved hvorfor, og hvad jeg gør ved det?

Så vidt jeg kan se, så binder Proftpd sig på en eksisterende udgave af
MySQL. Jeg er ikke sikker, da jeg ikke har prøvet Proftpd med MySQL.

Jeg tror du skal make MySQL først.

Mvh Kim Bruun

Fra : Anders Lund

Dato : 19-10-01 22:04

> Så vidt jeg kan se, så binder Proftpd sig på en eksisterende udgave af
> MySQL. Jeg er ikke sikker, da jeg ikke har prøvet Proftpd med MySQL.
>
> Jeg tror du skal make MySQL først.

Jeg HAR installeret mysql, og det virker fint

Fra : Allan Joergensen

Dato : 20-10-01 22:20

Anders Lund <anders@itnews.dk> wrote:

> Jeg HAR installeret mysql, og det virker fint

Hvis du har en virkende installation af MySQL så har du også
libmysqlclient.

--
/\ \ / /\
//\\ .. //\\ Allan Joergensen aka [DW] on Undernet

Fra : Anders Lund

Dato : 20-10-01 22:33

"Allan Joergensen" <dw+spam@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du har en virkende installation af MySQL så har du også
> libmysqlclient.
Det eneste jeg har er libmysqlclient.a. Kan jeg bruge den til noget?