Stikforbindelser fra strømforsyningen...
Fra : Ole & Christina

Dato : 19-10-01 14:48

Hej gruppe,
jeg har forgæves forsøgt at finde en tidligere tråd (om styring af blæsere,
noget med at fiske 7 volt ud af de +5 og +12 fra strømforsyningen), hvor
farvekoden på ledningerne blev forklaret.
Kunne en af jer måske bruge et øjeblik på at oplyse mit ellers mørke sind?
:)

En forklaring i retningen af. Rød = ??V, Sort1=??V, Sort2=??V, Gul=??V ville
være perfekt!

mvh Ole S.

Fra : Villy Jensen

Dato : 19-10-01 15:04

Se http://hjem.get2net.dk/villy/7v_trick/

Fra : Ole & Christina

Dato : 20-10-01 10:37

[takker og bukker], nu mangler jeg bare en kilde til de firepolede stik,
nogen ideer?

Ole

Fra : Villy Jensen

Dato : 20-10-01 10:55

Prøv evt. på
www.brinck.dk (Har dem tit)
www.studiadata.dk (Har dem måske)
(jeg er ikke helt sikker...)

(Hun-HDstrømforsyningsstik skal loddes fast til ventillatorledningen)

Et HD strømforsyningsstik fra en skrællet HD er også anvendeligt.

Meen...:
Jeg plejer at lodde en pin på hver ventillatorledning og tilslutte til et
ubrugt floppystrømforsyningshunstik fra strømforsyningen. Her er der
+5, 0, 0, +12 Volt ligesom på de store HD strømforsyningsstik.

Nogen klipper et HD strømforsyningsstik af og bruger 4 kronemuffer
til ekstrablæsertilslutning

God tilslutning
Villy
www.diy4wd.dk