Indgraveret PC tilhører XXX
Fra : Bo

Dato : 19-10-01 14:20

Idag ved en privat demonstration så jeg en PC indgraveret med blå farve: Tilhører XXX
Jeg spurgte vedkommende, hvor han havde den PC fra, den havde han fået fordi PC'en
var blevet kasseret. Hvis en firma kasserer en PC bør den sørge for at alt er slettet også
at den tilhører XXX, inden firma'et giver den væk.

At så firmaets harddisk indeholdte et komplet kundekartotek, det var meget interessant

Det svarer til at der hjemme hos folk i deres reoler står bøger mærket XXX-bibliotek!

vh
bo

Fra : Kaare Rasmussen

Dato : 19-10-01 14:53

> Det svarer til at der hjemme hos folk i deres reoler står bøger mærket XXX-bibliotek!

Tjah, det lokale bibliotek havde engang udsalg af bøger. En femmer eller tier pr styk, så vidt
jeg husker, så jeg har da nogle bøger med sådan et mærke

--
Kaare Rasmussen --Linux, spil,-- Tlf: 3816 2582
Kaki Data tshirts, merchandize Fax: 3816 2501

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 19-10-01 18:32

On Fri, 19 Oct 2001 15:20:16 +0200, Bo wrote in dk.erhverv
<SYVz7.3626$YP6.359630@news000.worldonline.dk>:

> [...]
>var blevet kasseret. Hvis en firma kasserer en PC bør den sørge for at alt er slettet også
>at den tilhører XXX, inden firma'et giver den væk.

Jeg har en pc der også har et mærke fra den tidligere ejer - dette mærke
kan ikke fjernes på en sådan måde at pcen er "pæn" bagefter.

For at kunne dokumentere at jeg nu er retmæssig ejer af maskinen, har
jeg fået en kvittering for købet, der beskriver pcens serienummer og
type.

Det kan dokumentere at jeg nu er retmæssig ejer.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen