Printe på fotopapir?
Fra : Steven Sørensen

Dato : 19-10-01 10:29

Hej
Jeg har købt noget HP Premium Glossy (blank) fotopapir. Kan man printe på
det med almindelig printerpatron, eller SKAL der bruges farvepatron?

Mvh Steven

Fra : Kurt Lund

Dato : 19-10-01 11:10

Hej

Brug du bare dine alm patroner
Farvepatronen giver kun lidt bedre farvedybde.
mvh
Kurt

Fra : Steven Sørensen

Dato : 21-10-01 13:44

Tak for svaret. Jeg mente dog fotofarvepatron, men det er måske et fedt?

Steven